Langkau ke kandungan utama

Alat automatik/automasi Iklan Google untuk syarikat (1024 sektor)



APA ITU ADWORD GOOGLE?

Ini adalah platform yang ditubuhkan oleh Google untuk memberi perkhidmatan kepada pengiklan (pemilik laman web) di internet. AdWords ini adalah alat yang membolehkan syarikat atau individu menawar untuk kata kunci yang mereka ingin tampil di hasil carian Google, yang relevan dengan perniagaan mereka.

Di Google AdWords, anda bebas untuk menetapkan pelbagai Iklan tanpa bayaran; anda hanya membuat bayaran apabila orang mengklik iklan tersebut. Iklan-iklan ini boleh memaparkan iklan, carian iklan, atau iklan video; Yang mana video YouTube anda, Apl mudah alih, iklan beli-belah, laman web penerbit dan sebagainya. Keindahan Google AdWords adalah bahawa selepas menghabiskan sedikit wang untuk klik untuk membawa pengunjung atau lalu lintas ke tapak anda, anda boleh menjejaki dan menganalisis hasil atau data khalayak anda untuk mengetahui cara yang lebih baik untuk menargetkan mereka.


Bilakah kita perlu menggunakan Google AdWords

Google AdWords adalah perlu bagi setiap pemilik perniagaan yang ingin mencapai kejayaan perniagaannya. Sama ada anda ingin mengembangkan jualan dalam talian anda atau menambah bilangan pelanggan tempatan anda, Google AdWords adalah jawapannya. Dengan alat ini, anda boleh memantau tapak web anda untuk mengetahui berapa banyak pelawat atau iklan anda dipaparkan. Sama seperti yang telah disebutkan sebelumnya, ia membantu mensasarkan jenis pelanggan atau penonton anda dan membolehkan anda mengetahui keadaan perniagaan anda dengan alat pengesanannya. Sudah tentu, AdWords adalah cekap dalam memandu lalu lintas berkualiti tinggi ke platform anda setelah anda dapat mengumpulkan data dan menganalisis apa yang bekerja untuk anda dan apa yang anda perlukan untuk mengubah iklan anda. Anda harus berusaha untuk mencuba nasib anda dan melihat bagaimana ia akan memasuki perniagaan AdWords.


Apakah pengoptimuman Google AdWords?
Ini hanya satu langkah untuk menarafkan AdWords anda dalam kedudukan yang lebih tinggi untuk meningkatkan bida anda. Berusaha untuk mencipta iklan dengan kandungan berkualiti yang bebas daripada niche. Google telah menghabiskan banyak masa dan usaha untuk menetapkan tawaran yang tepat dan gabungan AdWords yang berkaitan untuk mencapai kesempurnaan. Iaitu, anda perlu memikirkan kotak sebagai pengiklanan dan pembidaan menjadi lebih kompetitif dan rumit juga, dan juga belajar bagaimana untuk mengurus AdWords supaya kandungan anda tidak akan beralih ke kumpulan lain selain sasaran anda. Walaupun terdapat begitu banyak pembida pada hari ini pada kata kunci yang sama dengan jumlah yang lebih tinggi, terdapat alat pengoptimalan yang kami dapat menerapkan ke Google AdWords untuk meningkatkan peluang kami.

Mereka termasuk;
Pengurusan belanjawan, untuk memastikan tawaran anda diperuntukkan dengan berkesan.

Alat penyelidikan kata kunci, untuk memastikan anda mencapai khalayak sasaran anda dengan menggunakan kata kunci yang paling sesuai.
Laporan menunjukkan prestasi kempen pengiklanan anda
Pengurusan kempen, yang membantu dalam menyediakan kempen pengiklanan.


Harga dan kos Google AdWords

Ia adalah mudah untuk menetapkan harga sebagai pengiklan jika anda terlalu bersedia untuk membayar per klik pada iklan. Google tidak mengenakan bayaran untuk memaparkan iklan pada platform apa saja yang anda gunakan, tetapi pada orang yang mengklik iklan anda untuk melihat kandungan anda. Walaupun anda boleh mengakhiri kempen anda dan juga menukar harga anda bila-bila masa anda inginkan tanpa bayaran pembatalan.

Walau bagaimanapun, menyiapkan belanjawan untuk kempen AdWords anda adalah pilihan anda, anda boleh melabur beratus-ratus dolar jika itu yang anda selesaikan, kerana tidak ada kewajiban untuk menghalang anda daripada mengambil langkah yang lebih baik. Anda boleh memulakan kempen Google AdWords dari mana saja bahkan di zona selesa anda menggunakan kad kredit, kad debit atau pembayaran bank.


Apakah faedah Google AdWords?

Google AdWords adalah platform yang sesuai dengan pelan perniagaan yang ada dalam minda, sama ada kecil, sederhana atau besar. Anda juga boleh memantau pertumbuhan anda dengan menggunakan alat pelaporan yang disediakan oleh Google untuk mengetahui jika perubahan diperlukan atau tidak.

Lebih-lebih lagi, kos efektif dan sangat berkesan dalam mencapai penonton sasaran anda sama ada tempatan atau antarabangsa dengan hasil segera.


Pengoptimuman Google AdWords (CPC / CTR)

Kos per klik ialah harga sebenar yang anda bayar apabila seseorang yang mencari apa yang anda jual atau tawaran klik pada iklan anda, yang mana yang anda bayar sebagai pengiklan. Kami mempunyai bpk maksimum, yang paling tinggi yang akan anda bayar untuk setiap klik, bermakna anda tidak akan dikenakan bayaran lebih daripada ini jika seseorang mengklik pada iklan anda, sedangkan jumlah akhir yang dikenakan per klik dipanggil bp sebenarnya.

Kadar CTR atau klik melalui bergantung kepada banyak faktor seperti salinan kualiti iklan anda yang mengatasi pesaing anda dan fokus masa yang sama pada khalayak sasaran anda, memindahkan mereka untuk membuat pembelian.


Pengurusan kempen Google AdWords.

Ini adalah kumpulan iklan seperti kata kunci, bida, dan iklan yang berkongsi belanjawan, penargetan lokasi, dan pengedaran rangkaian Google. Ia digunakan untuk mengurus atau mengatur senarai perkhidmatan yang anda tawarkan dengan menubuhkan kempen yang berlainan untuk menjalankan iklan di lokasi berasingan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

About Me

Hello, Nama saya kudeng , Saya adalah seorang blogger daripada Negeri Sabah. Saya adalah salah seorang Ex-Student dalam bidang Kejuruteraan Perkhidmatan Bangunan di Politeknik Kuching Sarawak. Selepas menghabiskan pengajian Sijil Kejuruteraan Perkhidmatan Bangunan Di Politeknik Kuching Sarawak, Saya kerja sebagai Juruteknik di beberapa syarikat selama beberapa tahun lamanya. Kemudian selepas itu, saya telah melanjutkan pengajian Kejuruteraan Perkhidmatan Bangunan ke Politeknik Sultan Mu'adzam Shah, Jitra, Kedah. Setelah menghabiskan pengajian di sana, saya telah berkerja beberapa syarikat di Negeri Sabah dengan pelbagai jenis jawatan yang telah saya terima untuk berkerja sebagai seorang perkerja di bawah majikan. Setelah beberapa tahun, saya berkerja sehinggalah pada hari, saya merasa tergerak hati untuk membuat blog tentang Cara untuk membuat blogger yang berkesan dan terkenal. Semoga yang di kongsikan memberi menfaat kepada para pembaca. Sekian dan terima kasih

Bagaimana untuk mendapatkan Google ke Indeks Artikel Baru di Laman Web

Bagi mereka yang masih tidak mengetahui, Google sekarang memiliki rumah baru untuk GWT atau Alat Webmaster Google. Meskipun telah lama dikenali sebagai Search Console, wajah baru GWT baru di lancarkan dan digunakan secara global dalam beberapa bulan. Google Search Console terbaru ini, ada beberapa perubahan besar yang telah dapat dilihat. Efek yang sederhana, namun ia telah dimodernkan sekarang lebih dominan dan beberapa faktor sedang difasilitasi, salah satunya adalah indeks permintaan yang lebih pendek daripada Alat Webmaster lama. Ini adalah langkah-langkahnya. Buka Google Web Search Console atau klik tautan ini. Kemudian klik Periksa URL dan tampalkan url posting baru dari web yang ingin Anda indeks. URL yang digunakan haruslah telah didaftar di Google Search Console terlebih dahulu. Untuk melanjutkan, tekan tombol enter. Search. Tunggu seketika sehingga sistem berjaya mengimbas untuk kewujudan URL yang diperiksa. Akibatnya, jawatan yang tidak dicentang tidak